Ahad, 30 Oktober 2011

KEKASIH KU CURANG

Mesti hairan kan kenapa topik ini yang aku ingin ceritakan. Kadang-kadang kita tak pernah nak fikirkan perasaan orang yang berada di sekeliling kita. Contoh macam seorang hamba ni, biarlah aku berikan nama dia liza je. 
 Dia ni seorang yang periang dan bukan mudah untuk bertukar cinta, tapi yang buat aku rasa marah campur geram dengan diri dia sebab masih tak boleh fikir yang "teman lelaki" dia tu khianat cinta dia. Alasan bf dia yang tak munasabah " i ada banyak masalah, i x dapat nak fokus pd u"... eh!! kau tu perdana menteri ke sampai tak boleh nak luangkan masa seminit pun. Bukan minta kau datang dari kedah ke kuala lumpur hanya sekadar satu dua mesej pun dah susah sangat??? 
Aku benci betul "jantan" macam tu, boleh lak kata kat liza famly dia ade pilihan perempuan lain??!! Sebab aku sayangkan persahabatan aku dengan liza aku sanggup add minah tu dalam fb (facebook) mmg minah tu cun sikit la, tapi jangan la kau nak luka kan hati kawan aku!! kalau kau dah tak nak lepas kan dengan cara elok.. Kau siapa nak kontrol hidup dia macam tak bertali!!! 
Kepada 'jantan' tu MEGAT!!! kau tak yah nak tunjuk bagus... kalau kau dah tak perlukan kawan aku baik kau lepaskan.. Tak guna jadi 'jantan' kalau hati perempuan yang mainkan.... banggang!!!

0 ulasan: