Isnin, 28 November 2011

HOSPITAL KUALA LUMPUR

23hb hingga 25hb november aku terlantar kat wad NW24, teruk keadaan aku demam aku dapat rase yang aku kna denggi tut...tut memang sah kna syak denggi... Ni 1st time kali aku merasa suasana wad.... dulu kerap sangat jaga orang kat wad, sekarang diri sendiri rasa duduk kat wad tu macam mana..Tak seronok langsung!! tp aku tak boleh nak keluar selagi doktor x bg arahan, rase macam nak menangis berguling-guling bila x dapat keluar. 3hari duk dalam tu pun aku dah rase terseksa. Aku tengok orang yang ada dekat katil ngan aku semua berlainan bangsa dan umur. nurse2 yang rawat aku semua muda2 dan ramah sangat.. Sakit kne suntik hanya allah yang tahu, mentang2 aku kecik slamber doktor tu suntik aku, sakit siot!!!!!!!! habis kiri kanan tangan aku kna, aku nak mandi, nak buang air pun rase x selesa bila rase sakit tempat dia org masuk air... agak pening jugak la bila lebih dr 10 botol air masuk dalam badan.... mmg sweet memori :-)

0 ulasan: