Khamis, 1 Disember 2011

OMBAK RINDU

Jalan filem banyak yang tak sama dengan novel, babak izzah di seksa sepanjang dalam jagaan bapak ayam pun tak banyak. Perasaan aku jadi tak puas bila babak tu aku tak rase simpati pada nasib izzah. Kata pengarah ini kisah cinta 3 segi tp watak hariz mula mencintai izzah (isteri) tak sampai di hati aku sebagai penonton. Memang la filem tak boleh nak ambil semua tapi biar la nampak dan dapat merasa perasaan cinta hariz untuk izzah. Aku tengok watak maya dalam cerita tu macam bukan watak sepenuh izzah tapi tak apa la filem pun da keluar hati aku puas dapat tonton. Kepada aaron aziz u memang mantop!! hero pujaan hati aku tu betol2 mengalirkan airmata tambah
macho gile aaron menangis..... i like!!!!! :-) <3   Untuk filem ni aku bagi 9\10..... Tahniah  

0 ulasan: